DIGIKOORDI­NAATTORI KULKEE RINNALLASI

Jotta kaikilla yrityksillä olisi mahdollisuus sujuvaan digiarkeen.

Hei minä olen Santtu ja tässä on Suvi. Olemme digikoordinaattoreita. Tehtävämme on auttaa yrityksiä pitämään ohjat käsissään jatkuvasti päivittyvässä ICT-viidakossa.
Hei minä olen Santtu ja tässä on Suvi. Olemme digikoordinaattoreita. Tehtävämme on auttaa yrityksiä pitämään ohjat käsissään jatkuvasti päivittyvässä ICT-viidakossa.

Ottamalla rinnallesi digikoordinaattorin saat käyttöösi laajan tiimimme palvelut joustavasti ja kustannustehokkaasti ilman suuria riskejä tai investointeja.

PALVELUT YRITYKSEN SUJUVAAN DIGIARKEEN

Sujuva digiarki syntyy hallittavuudesta ja suunniteltavuudesta sekä siitä, että saat apua, kun oma osaaminen tai aika eivät enää riitä.

HALLITTAVUUTTA

Tsekkaus on nykytila-analyysi, joka auttaa ymmärtämään, millä tasolla yrityksen tietotekniset toiminnot ovat tällä hetkellä ja vastaavatko ne yrityksen tavoitteita.

SUUNNITELTAVUUTTA

Toimintasuunnitelma auttaa suunnittelemaan, mitä tehtäviä ja vastuita eri tahoilta vaaditaan, jotta yhteiset tietotekniset tavoitteet toteutuvat.

ASIANTUNTIJUUTTA

Asiantuntijatiimimme auttaa päivittämään tai luomaan yrityksenne prosessit sekä toteuttamaan sellaiset projektit, joihin tarvitsette ulkopuolista tietoteknistä asiantuntijuutta.

JOUSTAVUUTTA

Tuki- ja resurssipalvelumme auttavat ylläpitämään sujuvaa arkea tarjoamalla avuksenne neuvoja sekä lisäkäsiä silloin kun niitä tarvitsette.

NEUVOJA SujuvampaaN arkeEN

Digikoordinaattorin palvelut ovat käytännönläheisiä ja keskittyvät siihen, että yrityksen sujuva arki rakennetaan toimivien prosessien ja käytäntöjen varaan.

Tilaa Digikoordinaattorin uutiskirje:

Uutiskirjeissämme digikoordinaattorit jakavat noin kerran kuukaudessa ajatuksiaan ajankohtaisista aiheista sekä vinkkejä sujuvampaan ja turvallisempaan arkeen.

DIGI­tsekkaus

Tsekkaus antaa reaaliaikaisen kokonaiskuvan yrityksen järjestelmien, prosessien ja vastuiden nykytilasta.

Hinta määräytyy yrityksen henkilöstön määrän mukaan tilaushetkellä.

Yrittäjän Digitsekkaus:
1440€
(henkilöstön määrä 1-5)

Yrityksen digitsekkaus:
alk. 1920€
(henkilöstön määrä 5+)

Tsekkaus sisältää asiantuntijan tekemän haastattelun, analyysin ja loppuraportin.

Hinnat alv 0%.

Digitsekkaus on karttasi yrityksen järjestelmä- ja digikäytäntöjen johtamiseen.

Tsekkauksen avulla organisaatio saa kattavan kuvan siitä, missä kunnossa yrityksen tietotekniset toiminnot ovat, ja kuka niistä vastaa.

 

Digitsekkauksessa käydään läpi mm.

Datan, tunnusten, laitteiden ja lisenssien hallinta,
Verkkoyhteyksien ja tietoturvan nykyinen taso
Tietohallinnon prosessit ja tietoturvallinen viestintä.

 

Tilannekatsauksen jälkeen yritys tunnistaa, miten ylläolevat asiat ovat hoidossa suhteessa lainsäädäntöön sekä yleisiin trendeihin.
Lisäksi yritys saa puolueettomalta asiantuntijaltamme konkreettiset suositukset toimenpiteistä, joista olisi organisaatiollenne hyötyä.

Tsekkauksessa käydään läpi asiantuntijoidemme laatima kattava tarkastuslista, minkä jälkeen vastauksista kootaan yritykselle kattava yhteenvetoraportti. Raportti on oiva työkalu mm. johtoryhmän kokouksiin, kehityspalaverehin tai projektisuunnitteluun.

Toiminta­suunnitelma

Toimintasuunnitelmassa tiedossa olevat tavoitteet muutetaan konkreettisiksi tehtäviksi, joilla on aikataulu sekä vastuuhenkilö.

Toimintasuunnitelma voi olla esimerkiksi suunitelma:

Onko yrityksenne tavoitteena parantaa tietoturvan tasoa tai kehittää prosesseja sujuvampaan ja turvallisempaan arkeen?

Konkreettinen toimintasuunnitelma auttaa yritystänne saaavuttamaan tavoitteensa.
Toimintasuunnitelmassa priorisoidaan ja aikataulutetaan tehtävät, joiden toteuttamista tavoitteisiin pääsy vaatii.

Toimintasuunnitelman avulla yritys pystyy mm. arvioimaan, tarvitaanko organisaatioon lisää osaamista ja hankitaanko osaaminen itselle vai käytetäänkö esimerkiksi ulkoista kumppania.

Asiantuntija­palvelut

Asiantuntijamme antavat osaamisensa käyttöösi silloin, kun sinulla ei ole aikaa tai halua uuden opetteluun.

Palvelut tuntilaskutuksella alk. 120€/h

Projektihinnat sovitaan projektikohtaisesti.

Hinnat alv. 0%.

Digimaailman muutokset ja vaihtoehtojen suuri määrä saavat pään pyörälle helposti.

Asiantuntijoillamme on jopa 20 vuoden kokemus erilaisista teknisen asiantuntijan rooleista.

Meille jokainen asiakas ja toimeksianto on tärkeä. Pidämme aina huolen siitä, että organisaatiolla säilyy jatkuva ymmärrys, mitä tehdään, miten tehdään ja miksi tehdään.

Me emme kulje edelläsi tai takanasi – me kuljemme rinnallasi.

Esimerkkejä projekteista, joita olemme toteuttaneet:

Tuki­palvelut

Tukipalvelun avulla saat digitiimimme osaamisen käyttöösi joustavasti ja kustannustehokkaasti.

Tukipalvelumme varmistavat, että yrityksenne ei jää yksin, silloin kun osaaminen ja aika loppuvat kesken.

Yksi sujuvan arjen takuuvarmoista pilaajista on se, että organisaatio ei saa apua silloin kun se sitä tarvitsisi.

Digikoordinaattorin kuukausilaskutteiset tukipalvelut on suunniteltu sitä varten, että organisaatioiden arki pysyy sujuvana ja henkilöstö voi rauhassa keskittyä olennaiseen.

Tukipalvelut on loistava vaihtoehto esimerkiksi rekrytoinnille silloin, kun tarve lisäosaamiselle ei ole vielä kokoaikaista.

DIGITUKI

Digituen avulla sinulla on aina yrityksesi tunteva tietotekniikan asiantuntija sähköpostin tai puhelinsoiton päässä.

Digituki pitää yrityksesi ajan tasalla mm. ajankohtaisista tietoturvariskeistä liittyen yleisimpiin käyttöjärjestelmiin ja selaimiin.

HINNOITTELU-
ESIMERKKEJÄ:

3 h/kk   280 €/kk
6 h/kk   530 €/kk
9 h/kk   720 €/kk

Hinnat alv. 0%.

DIGIRESURSSI

Digiresurssin avulla saat teknisiä apukäsiä käyttöösi juuri niin paljon ja niin pitkäksi aikaa kuin tarvitset.

Kysy digiresurssia käyttöösi silloin, kun oma aikasi ei riitä arjen digiaskareisiin.
(minimilaskutus 1kk)

HINNOITTELU-
ESIMERKKI:

1/3 resurssi
(sis max. 50h/kk)
alk. 4500€/kk

Hinnat alv. 0%.

Aloita sujuva arki jo tänään. Ota rinnallesi Digikoordinaattori!

Digikoordinaattori on osa Turboteam Oy:n koordinaattoriperhettä ja kasvumuotoilu-palveluita.

OTA YHTEYTTÄ

Vastaamme yhden arkipäivän kuluessa.